Jornada de portes obertes.

Preinscripció del 15 de març 24 març.

JORNADES DE PORTES OBERTES

• Format presencial.
  • Dates per concertar les cites prèvies amb les famílies:
    • Del 8 de març al  12  de març.
  • Les visites es faran a les 17.00 de la tarda, fora d’horari escolar
  • El número màxim de persones serà de 10
  • Seguint les directrius del Departament d’Educació, les visites es realitzaran majoritàriament a les instal·lacions exteriors i no es podrà accedir a tot l’interior del recinte.
  • Recomanacions:

1. Ús de mascareta FFP2
  2. Rentat de mans i presa de temperatura en arribar
  3. Mantenir la distància de seguretat d’1,5 m

Si necessiteu més informació o voleu resoldre dubtes, us podeu adreçar al correu preinscripcio@practiquestgn.cat o al telèfon de l’escola 977 21 77 11

Us deixem els enllaços per accedir a la cita prèvia (on podreu entrar a un calendari on reservar el dia i l’hora) i a un vídeo per fer un petit tastet de la nostra escola.

Clicant en aquesta imatge podreu trobar tota la informació referent a la tramitació telemàtica de la preinscripció

1. Maria Antònia

Bona tarda! A la mateixa informació de la web hi ha una opció que hi posa Cita prèvia. Si hi cliqueu damunt, podreu entrar a un calendari on reservar el dia i l’hora. Moltes gràcies!!