POESIES AL VENT

Avui, dia de la poesia, la nostra escola hem sortit al “Pati de les Pedretes” i hem llegit poesies al vent, mai millor dit, perquè avui feia bastant de vent.

Hem llegit una poesia de Marc Granell en diferents idiomes, gràcies a la col·laboració de mestres i alumnes (àrab, rus, català, castellà, anglès, francès, italià…) Ha estat una jornada plurilingüe i emocionant.

Els nens i nenes de diferents cursos han llegit les poesies que han treballat a l’aula i les han recitat davant de tots.

Esperem que us agradin les nostres poesies al vent, que veureu penjades a l’entrada de l’escola i al pati, en honor a aquest dia dedicat a la poesia.
Durant la jornada, a més, s’han fet públics els guanyadors de l’escola al Certamen de Lectura en Veu Alta que se celebrarà a Barcelona.
Felicitats als nostres representants: Adrià Gebellí (representant) i Andrea Palos (representant suplent)

Cliqueu a la foto i veureu tot el què hem fet!