Ed. Infantil. Tallers internivells

Ahir dijous a la tarda, tots els nens i nenes d’Ed. Infantil vam poder gaudir d’una fantàstica tarda de tallers internivells.

Per una tarda a la setmana els alumnes de P3, P4 i P5 ens distribuïm uniformement per diferents llocs de l’escola i ens preparem per jugar, compartir, ajudar i aprendre d’altres maneres diferents al dia a dia. A més, ens ajuden tot un seguit de pares i mares sempre disposats/des a donar un cop de mà o tornar a ser petits per una estona. Els hi donem les gràcies i esperem que tots plegats en puguem gaudir molts dijous més .

Us deixem un tastet…