Ed. Infantil. La Castanyada 2017

Benvolgudes famílies,

Després d’aquesta setmana tan especial, volem compartir amb vosaltres les experiències que hem viscut. Han estat dies de il·lusió, activitats compartides i vivències que no tornarem a gaudir fins l’any que ve.

Moltes gràcies a la Castanyera, un any més, per haver-nos visitat i a tots els nens i nenes d’Ed. infantil per haver compartit castanyes torrades, panellets i algun que altre ensurt de Halloween.

Per accedir a les fotos ho podeu fer clicant a la següent imatge i cercant la carpeta pertanyent al nivell del vostre fill/a.

P3… promoció 2017-2026,    P4… Promoció 2016-2025  i   P5… Promoció 2015-2024

O bé accedint a l’apart “Fotos” de la web de l’escola i cercant la Promoció del vostre fill/a.

(Les Promocions comprenen des del primer any d’escolarització a l’escola P3 fins l’últim any en que els nens/es cursaran 6è d’Ed. Primària)