Biblioteca. Comiat Club de lectura de mares i pares

En el primer Club de lectura de Mares i Pares de l´Escola de Pràctiques de Tarragona, d’aquest curs escolar 2017-2018 vàrem llegir el llibre: “La memòria de l’arbre” de l’autora Tina Vallés. Va ser una sessió de debat sobre el llibre molt interessant , molt divertida i en vam treure unes conclusions profitoses.

Als membres del Club se’ls va entregar una nota de l’autora del llibre dirigida exclusivament per als pares i mares, ja que ella no va poder venir a la sessió, unes carpetes i unes llibretetes amb el logo del Club de Lectura que el vam estrenar per primera vegada. El logo que formarà part a partir d’aquest curs escolar del Club de lectura de pares i mares de l’Escola va ser dissenyat per Urbano Lorenzo Seva, al qual, se li va donar un premi per haver-lo dissenyat.

En finalitzar la sessió d’aquest debat, també es va fer un comiat d’agraïment a les mares que fins el curs passat van formar part de la Comissió Mixta de Biblioteca i que ja no en formen part perquè les seves filles varen acabar 6è el curs passat i ja no poden continuar a l’Escola; però, aquestes mares sempre seran ben rebudes i poden seguir igualment com a membres dels Clubs de Lectura.

Per al desenvolupament de l’ acta vàrem comptar amb la presència del Sr. Director que els va dirigir unes paraules de reconeixement i se’ls va atorgar un detall com a mostra d’agraïment per la seva col.col·laboració desinteressada en les tasques de biblioteca.

MOLTES GRÀCIES