Aula de les meduses virtual !

Després de tants i tants dies lluny de l’escola la majoria de nosaltres, segur que també de vosaltres, la trobem molt a faltar. De tots els llocs de l’escola segurament que hi ha algun racó especial, molt especial que el trobeu més a faltar encara. Molts de nosaltres trobem a faltar l’aula multisensorial o,  com vosaltres anomeneu, “l’aula de les meduses” i els bons moments que hem passat allí amb els més petits de l’escola. És per això, que l’equip d’Educació Infantil, amb la col·laboració de la senyoreta Cristina Mur,  us hem fet un vídeo on podeu trobar les instruccions per fer-vos la vostra pròpia aula de les meduses a casa. Esperem que us agradi i que ens envieu fotos, vídeos o missatges al Mur virtual de les meduses que podeu trobar als blogs de P3, P4 o P5. Esperem que vosaltres i les vostres famílies estigueu bé i que gaudiu molt dels vostres espais multisensorials. Exploreu els vostres sentits !