AMPA. Festa de Carnaval !

Benvolgudes famílies,

Ja s’apropa el carnaval i com totes les famílies associades sabeu: aquest any i després d’una votació força participativa… farem una FESTA DE CARNAVAL a l’escola.

Convidem a totes les famílies, sòcies de l’AMPA a la festa de carnaval que es farà el divendres 21 de febrer a les 17 hores. (al pati de les pistes).

Una vegada acabi l’espectacle dels infants, PREPARAREM LA FESTA CARNAVALESCA!

Animem a totes les famílies a disfressar-vos, compartir i gaudir de les activitats que amb molta il·lusió hem PREPARAT.

Una xocolatada per a berenar en família, gràcies a la col·laboració del Mèdol SL, l’empresa que cada dia cuida i cuina per a tots els infants de l’escola. Com som escola verda i volem cuidar el nostre entorn, no ens podem oblidar de portar un got reutilitzable. El preu de la xocolatada serà d’1 €.

A continuació i… com mana la tradició: PER CARNAVAL TOT S’HI VAL, la comissió de festes ha preparat una tarda plena de música, ball, sorpreses i jocs per a totes les edats!!!

Totes les famílies fem l’AMPA !!

Junta de l’AMPA.