6è – P5. PADRINEGEM!!!

Un any més, hem iniciat l’activitat del PADRINS DE LLEGIR. L’alumnat de sisè apadrina un nen o nena de P5 i es converteix en un referent de lectura. Un cop a la setmana, es troben per a gaudir de la lectura plegats. És una activitat molt motivadora i engrescadora, tant pels grans com pels petits. L’alumnat de sisè desenvolupa un sentit de la responsabilitat envers el seu fillol o fillola, en té cura, es preocupa de que llegeixi bé, de que estigui bé, i es converteix en un referent positiu. Al mateix temps, l’acompanya i en té cura en altres activitats que fem a l’escola com el festival de nadal, la visita dels patges reials  o el berenar de la primavera. Tothom hi guanya!!!

Cliqueu el logo i gaudiu…