5è. TEI. El meu joc, el meu tresor!

Durant aquest curs, l’alumnat de cinquè i de tercer, hem portat a termini un programa de tutoria entre iguals (TEI), on hem après a resoldre conflictes de manera més autònoma i assertiva. Com a cloenda del programa hem compartit una estona de jocs entre tutors/es i tutoritzats/des. Els jocs que hem compartit han sigut molt especials, perquè els han dissenyat i construït l’alumnat de cinquè, aprofitant el treball que hem realitzat d’un projecte sobre patrimoni cultural. Aquí us deixem un recull de fotografies.