5è. DIA ESCOLAR PER LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

CELEBREM LA DIVERSITAT

Dimecres 12 de desembre va tenir lloc, en el marc del programa d’Educació per la Pau “Celebrem la Diversitat” de l’Ajuntament de Tarragona i Oxfam Intermón, la trobada amb els alumnes de 5è de primària de l’Escola Pràctiques del Campus Sescelades. El lema d’aquest any era ” LA DIFERÈNCIA ENS ENRIQUEIX EL RESPECTE ENS UNEIX”.

Com el curs passat,  els alumnes de Química Ambiental han preparat unes dinàmiques grupals per tal de reflexionar sobre la cooperació, el respecte, l’empatia, la confiança i el treball en equip, competència que és molt sol·licitada en el món laboral actualment. Al mateix temps, els alumnes de l’Escola Pràctiques han pogut conèixer el nostre centre I visitar el taller d’Automoció, gràcies a la col·laboració dels membres d’aquest departament.

Des d’aquí volem agraïr la confiança de l’Escola Pràctiques i felicitar als alumnes de Química Ambiental per la seva motivació,  treball en equip i organització i dinamització de l’acte.