1r. Projecte de les fotografies

Bon dia famílies!

Els alumnes de 1r hem estat treballant la fotografia. Hem parlat dels retrats, els paisatges i els selfies i també de les fotografies antigues i modernes i les diferències entre elles. Aprofitant el tema de les fotografies, hem treballat l’esquema i la classificació de les fotos així com també hem comentat els tipus de càmeres que hi ha i que hi havia abans.
Ho hem fet per grups, i cada alumne ha fet una fotografia del seu tema i ha creat el seu propi marc de fotos per l’exposició que hem fet al passadís. Per tal que la visitin, també hem dissenyat invitacions pels altres alumnes de l’escola.
Per cert, gràcies a totes les famílies per les fotos i selfies que ens han fet arribar!
Us deixem un petit recull de l’exposició i la feina que hem fet. Esperem que us agradi!