Espai de migdia

Per raons d’organització de l’escola, per tal de prendre les mesures de seguretat i salut establertes pel Departament d’Educació els alumnes d’infantil (P3 i P4), realitzaran el servei de menjador a les seves aules, ja que es contemplen com un grup de convivència estanc.

S’estableix horaris esglaonats per accedir tant al servei de menjador com a l’espai de migdia.

L’espai de migdia contempla tot el temps de migdia des de la finalització fins a la represa de l’horari lectiu.

Donada l’excepcionalitat de la situació de pandèmia, aquest curs 2020-2021, no es duran a terme les activitats extraescolars de migdia per temàtiques, ja que es procura mantenir els grups estables de convivència per nivells.

Tots els alumnes del servei de menjador seran rebuts i entregats a la classe.

Serà necessari l’ús de la mascareta tant per l’infant com pel monitor a partir de P5 tal com estableix la normativa vigent. (Els alumnes de P5 a l’hora del servei de menjador comparteix pati de columnes amb la resta d’alumnes de Primària).

Per tal de garantir l’entrada i sortida de l’espai de menjador cada grup nivell tindrà un horari específic.
En aquest horari quedarà reflectida:

• Lloc on es realitzarà la higiene de mans (abans i després de les menjades)
  • Hora d’entrada al menjador
  • Hora i lloc d’esbarjo

Una vegada finalitzada l’activitat d’espai de migdia, el monitor acompanya al grup estable al lloc i hora d’entrada establert per l’escola, i ventila i desinfecta l’espai utilitzat.