FESTA FINAL DE CURS I COMIAT DELS ALUMNES DE 6È

Ha acabat el curs 2020-21. Ha estat un curs molt especial, però estem molt contents malgrat els confinaments que hem anat fent, d’haver recuperat una certa normalitat. Ahir vàrem celebrar aquest final de curs, vàrem acomiadar els alumnes de sisè i els mestres que s’han jubilat durant el curs. Volem donar gràcies a l’AMPA perquè la seva col·laboració ens va permetre fer una fi de festa espectacular: Educació Infantil vàrem disfrutar d’allò més amb un inflable al pati i a Primària vàrem gaudir d’un esclat de colors amb una festa Holly que els alumnes recordaran durant molt temps.