DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

El dia 5 de juny és el dia mundial del Medi Ambient. A l’escola ho hem volgut celebrar amb la recollida de material reciclable, la confecció d’una composició plàstica al pati i una visita a la deixalleria.

Durant aquesta setmana els/les alumnes de l’escola han anat portant material reciclable que serveix per fer el mural del pati.

El matí del divendres tots els alumnes de l’escola han col.laborat en l’elaboració de l’obra amb aquest material. Ha estat una obra efímera que hem desfet tot just acabada.

La tarda del divendres els alumnes de sisè han visitat la deixalleria i hi han portat tot aquest material perquè fos degudament reciclat. S’ha aprofitat la visita perquè la responsable de la deixalleria expliqués el funcionament de les instal·lacions als alumnes.