COMIAT MESTRES

Benvolgudes famílies,

Aquests darrers dies s’han jubilat dos mestres a l’escola: La M. Carme Estrada i en Lluís Vila. S’afegeixen a la llista de jubilacions que van començar, si ho recordeu, a l’octubre, la Rocío i la Dolors.

Com en aquella ocasió, els nostres sentiments són contradictoris. D’una banda, compartim la seva alegria i il·lusió en el començament d’aquesta nova etapa, tan merescuda. Per l’altra, és el comiat de l’escola de dos mestres, excel·lents professionals, excel·lents companys i excel·lents persones.

Molts de vosaltres els teniu ben presents. La M. Carme, ha estat a l’escola uns vint anys, sobretot al Cicle Inicial. Per tant, ha ensenyat a llegir i a escriure a molts dels vostres fills i filles. En Lluís hi ha estat uns deu anys, fent sempre Educació Física, sobretot als alumnes més grans.

Durant tots aquests anys, han portat a terme la seva feina amb empenta i il·lusió i sobretot amb gran professionalitat i estima envers els seus alumnes, els companys i les famílies. Han sabut adaptar-se ràpidament als canvis, tant pedagògics com socials, i a les diferents situacions, especialment en els darrers temps, tan complicats.

Gràcies, moltes gràcies, moltíssimes gràcies M. Carme, Lluís, per tant, per tot.

El Pompeu guardarà un bon record del vostre pas per l’escola i hi tindreu sempre les portes obertes.