Portes obertes curs 24/25

Us convidem a participar a les jornades de portes obertes que tindran lloc el diumenge 25 de febrer a les 11:00h i el dijous 29 de febrer a les 15:00h.

Si us ve de gust conèixer la nostra proposta educativa, demaneu cita omplint aquesta sol·licitud.

Si teniu qualsevol dubte podeu trucar-nos al telèfon 93 770 03 81 o enviar-nos un correu electrònic a ceip-platon@xtec.cat.

Us hi esperem!!

Festival danses final de curs

Divendres passat vam celebrar el festival de danses de final de curs i va ser tot un èxit. Els nens i nenes ho van fer genial. Moltes felicitats a tots i totes que van participar a l’espectacle!

Jornada de portes obertes curs 22-23

Un any més, la jornada de portes obertes es durà a terme en forma de reunions virtuals. Els horaris de les reunions són:

Matí
dimecres 23/02/2022 – 11.00h

Tarda
dimarts 1/03/2022 – 15.00h

Cal que demaneu cita mitjançant els següents canals:

• Telefònicament: 93 770 03 81.
  • Enviant un correu electrònic a ceip-platon@xtec.cat… Llegeix més»

Visita dels Patges Reials

Avui hem rebut una visita molt il·lusionant: els Patges Reials.
Els hem entregat les cartes perquè les facin arribar als Reis d’Orient i ens portin tot allò que hem demanat. Si feu clic a sobre de la imatge, veureu més fotos de la trobada.
Llegeix més»

Nou curs 2021/2022

El curs 2021/2022 ja ha començat i us donem la benvinguda.
Aquest és un curs on continuem treballant amb força i empenta per tal d’anar adaptant-nos a les circumstàncies i oferir als nostres alumnes una educació de qualitat, posant al seu abast tots els recursos de… Llegeix més»

Un viatge per Abrera

Els nens i nenes de P5 han realitzat un projecte sobre la nostra vila. Aquesta feina els ha fet recórrer i conèixer els indrets més destacats d’Abrera (i en tenim un grapat!).
El resultat de tota la recerca que han fet és l’espectacular vídeo que veureu… Llegeix més»

Venda de productes projecte CuEmE

L’alumnat de 5è de la nostra escola ha sortit a vendre els productes que, a través de les seves cooperatives escolars, han elaborat al llarg del curs. La venda ha estat un èxit. L’Ajuntament del nostre municipi ens ha donat suport en tot moment des… Llegeix més»

2a línia a P3

L’escola torna a disposar de dues línies a P3 a partir del curs 2021-2022.
Gràcies al treball conjunt d’AMPA, Ajuntament i Escola, s’ha aconseguit obrir una altra línia. Aquest fet ens anima a continuar treballant per a la comunitat educativa. A continuació, us deixem amb la… Llegeix més»