Els alumnes de 4t de l’escola Pins del Vallès vem anar de colònies

Aquesta casa de colònies es diu Can Ribas. Els monitors van dir als alumnes que ells farien la volta al món però amb jocs, quan ens va tocar fer Catalunya vam fer bastoners, i també vam intentar fer un castell un damunt l’altre!

Vam fer les galetes típiques d’Austràlia, eren de coco i eren boníssimes!

Pel Marroc vam fer un joc de pistes amb preguntes per aprendre coses del país i vam fer un joc típic d’allà

També vam passar per Egipte i ens van explicar que quan alguna persona important feia alguna cosa dolenta li tiraven un líquid de conservació perquè s’ofegués i morís intacte.

Vam fer més activitats que ens van portar per Xina, Àfrica,…

A més d’això també vam fer discoteca que, tot i que el DJ no va venir, ens ho vam passar pipa amb la música del Christian. El Christian va ficar la canço de la Macarena i fins i tot les profes van ballar!

Els reporters i reporteres: Toni, Aina Ginés, Mar i Bernat.