10 ALUMNES DE LA NOSTRA ESCOLA PREMIATS AL CONCURS DE POESIA, REDACCIÓ I DIBUIX SOBRE LA SARDANA

L’Agrupació Sardanista Terranostra de Girona amb el suport de l’Ajuntament, la Diputació, la Generalitat i unes quantes entitats i empreses, cada any organitzen un concurs de poesia, redacció i dibuix amb diverses categories. La classe de 6è A hi va voler participar, amb molts bons resultats per cert! Cada any s’hi presenten moltíssims treballs. Comentaven que aquest any passaven dels 3000.

El jurat qualificador està format per mestres de diverses escoles gironines.

Els premis es reparteixen el dia de l’aplec de Girona, aquest any de la mà del Sr. Eduard Berloso, primer tinent d’alcaldia de Girona i la Sra. Montserra Ferrer, Presidenta d’Amics de la Sardana Terranostra. Se’n van atorgar 65 en total, dels quals nosaltres en vam guanyar 10 entre ells el primer dels tres concursos: dibuix, poesia i redacció de Cicle Superior.

Els premiats van ser els següents:

Redacció: Ivet Delgado Gonzálvez (Primer Premi) i Ian Perpiñá Díaz (Segon Premi).

Poesia: Berta Gómez Ruíz (Primer Premi), Mustafa Sako Sumareh i Prabhjot Singh Cheema Cheema

Dibuix: Cheikh Oumar Diop (Primer Premi), Khouloud Guennoun Mezgueldi, Sandra Daniella Peña Vivas, Gabriel Gerardo De Paiva Herrera i Luciano Zalazar Allende.

I aprofitant que havíem e recollir els premis, també vam participar a la Trobada Sardanista Infantil de l’Aplec.