Malabars a 1r d’ESO.

La setmana passada els alumnes de 1r d’ESO van poder gaudir de la visita d’uns malabaristes rodamons durant l’hora d’Educació Física. La proposta es basava en oferir l’experiència de persones que viuen en el món de l’espectacle i l’expressió corporal. I tot això, en el  marc de la unitat de malabars que estem realitzant.

La sessió va permetre a l’alumnat reconèixer una transferència dels continguts treballats a l’aula amb una aplicació real al món que els envolta. A més, cada equip de treball va poder comptar amb el modelatge i suport dels malabaristes per ajudar-los en la construcció del procés creatiu de l’espectacle final que havien de preparar de cara a la darrera sessió de la unitat didàctica. Abans d’acabar la sessió, els alumnes van poder fer una roda de preguntes per descobrir experiències personals i laborals dels convidats durant els seus viatges i les seves participacions de voluntariat arreu del món.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *