L’escola Onze de Setembre rep els reconeixements del concurs de dibuix que fomenta els valors mediambientals.

Més de 400 alumnes de les diferents escoles de Sant Quirze del Vallès han participat aquest any en el programa de conscienciació ambiental Educassa. Es tracta de la 17a edició que la companyia d’aigües de Sabadell CASSA organitza amb el suport de l’Ajuntament i que té com a objectiu promoure el desenvolupament sostenible i fomentar les bones pràctiques en relació a l’aigua i al medi ambient.

El projecte finalitza amb l’activitat “El recorregut de l’aigua: des del lavabo fins al riu”, que s’ofereix als i les estudiants d’entre 10 i 14 anys. D’aquí, neix el tradicional concurs de dibuix que recull els diferents valors apresos.

La sala Josep Brossa de la Patronal va acollir l’acte de lliurament de premis d’aquest concurs, de la mà del gerent de Concessions, Josep Maria Manyola, i el regidor de Manteniment de l’Espai Públic i Infraestructures, David Caminal. Daniela Lupión, de l’escola Onze de Setembre, va rebre una bicicleta com a primer premi. El segon premi va ser per a l’alumna de l’Onze de Setembre també, Leire Valverde.

Finalment, tres accèssits: Carla López, Paula Font i Marta Navarro, de l’Onze de Setembre , i un premi per a la mateixa escola, en forma de val per comprar material escolar. Tots els finalistes també van rebre un detall sorpresa.

Font: Diari Sant Quirze

1 comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *