CONFITASQUES D’ART (Alumnat del Cicle Superior)

Una de les confitasques que hem proposat a l’alumnat de cinquè i sisè ha estat un repte artístic amb la intenció de divertir-se i potenciar la imaginació i la creativitat. Tots hem vist que hi ha persones que s’han proposat reptes les unes a les altres, senzillament per fer més fàcils i divertits aquests dies tan especials.
Hi ha museus que han llençat desafiaments artístics molt interessants. Els impulsors de @tussenkunstenquarantaine (“entre art i quarantena” en neerlandès), és un compte d’Instagram que planteja un repte artístic en temps de confinament  i han plantejat escollir una obra d’art i reproduir-la.
Nosaltres hem volgut aprofitar la iniciativa i motivar als nostres alumnes a endinsar-se en un obra d’art, escollida lliurement, i reproduir-la, sense més consignes. Felicitem a tots i totes les participants per haver acceptat el joc  i haver creat aquestes obres tan meravelloses. Volem compartir-ho amb tota l’escola perquè creiem que és una feina  i un esforç digne de valorar. Us convidem també a seguir el repte, ho fem extensiu a tot l’alumnat de l’escola. Si us ve de gust, creeu la vostra obra i envieu l’original i la interpretació  al correu  lonzetescolta@gmail.com
Gràcies i motes felicitats als nostres artistes!”

.

FEU CLIC A LA IMATGE I VEUREU ALGUNES DE LES OBRES DELS ARTISTES DE L’ESCOLA. (Si ens van arribant de noves, les afegirem)

.

(Recorda que per veure les fotografies has de tenir la contrasenya de l’escola. Aquesta contrasenya va ser enviada per correu electrònic el 16-12-2019