El Nadal a l’Onze.

Aquí teniu les actuacions nadalenques dels diferents alumnes de l’Onze. Bones festes a tothom!

(Recorda que per veure el vídeo has de tenir la contrasenya del centre. Aquesta contrasenya va ser enviada per correu electrònic el 12-11-2020)

Educació Infantil
Primer A
Primer B
Segon A
Segon B
Segon C
Tercer A
Tercer B
Quart A
Quart B
Quart C
Cinquè A
Cinquè B
Sisè A
Sisè B
Primer de la ESO

Taller de cinema amb pantalla verda a tercer i quart de primària.

Els alumnes de CM han realitzat un taller per aprendre llenguatge cinematogràfic mentre roden una sèrie de curtmetratges muts!

Uns dies abans de realitzar el curt, els nens i nenes van triar, a partir d’una història pre-elaborada, què els passarà i com acabaran els seus curtmetratges.

Finalment, al plató de croma van rodar aquestes petites pel·lícules amb els alumnes i els hi van explicar aspectes del cinema com: “Per què comencem una escena concreta amb un pla general? I una altra amb un pla sencer? Per què rodem les escenes desordenades? Com rodem una escena amb pantalla verda quan després hi hem d’aplicar efectes especials?

Aquí teniu el resultat final:

Vídeo de celebració dels 20 anys de l’Onze!

El passat dia 11 de l’onze, tots els alumnes de l’escola, dels més petits als més grans, van participar en un vídeo col·lectiu tal de per celebrar els 20 anys del nostre Institut escola. Aquest va ser el resultat. Esperem que us agradi!

La història del nostre centre.

La Montse Prats porta 20 anys al centre i ens explica en primera persona la història de l’Onze. Moltes gràcies!

Ambients a Educació Infantil.

Els infants de P4 i P5 hem començat els AMBIENTS.
En el vídeo us ensenyem el que estem fent cada setmana.
Ens ho passem molt i molt bé!!!

L’Onze fa 20 anys!

El passat 11 de le novembre, l’Escola Onze de Setembre va celebrar els seus 20 anys com a escola, coincidint també amb la posada en marxa de l’Institut escola.

Les revistes elsot.cat i diarisantquirze.cat, han publicat dos articles fent esment als actes de celebració que es van dur a terme a l’Institut escola. Feu clic al link de les revistes i hi podreu accedir.

Malabars a 1r d’ESO.

La setmana passada els alumnes de 1r d’ESO van poder gaudir de la visita d’uns malabaristes rodamons durant l’hora d’Educació Física. La proposta es basava en oferir l’experiència de persones que viuen en el món de l’espectacle i l’expressió corporal. I tot això, en el  marc de la unitat de malabars que estem realitzant.

La sessió va permetre a l’alumnat reconèixer una transferència dels continguts treballats a l’aula amb una aplicació real al món que els envolta. A més, cada equip de treball va poder comptar amb el modelatge i suport dels malabaristes per ajudar-los en la construcció del procés creatiu de l’espectacle final que havien de preparar de cara a la darrera sessió de la unitat didàctica. Abans d’acabar la sessió, els alumnes van poder fer una roda de preguntes per descobrir experiències personals i laborals dels convidats durant els seus viatges i les seves participacions de voluntariat arreu del món.

PLA D’ORGANITZACIÓ DE L’INSTITUT ESCOLA ONZE DE SETEMBRE CURS 2020-21 I MESURES EXTRAORDINÀRIES DE SALUT

Benvolgudes famílies, us adjuntem el Pla d’Obertura del nou curs escolar 2020-21, que s’iniciarà el proper dia 14 de setembre, així mateix us enviem  la carta de la consellera de Salut i del conseller d’Educació de mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles i  l’annex “Altres recomanacions i procediment d’actuació“.

· Pla d’Obertura del nou curs escolar 2020-21

· Mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles

· Altres recomanacions i procediment d’actuació