Festa de Sta Eulàlia

Aquest passat diumenge 12 de febrer l’escola va estar convidada per la Colla Gegantera del Masnou a participar a la Festa de Sta Eulàlia. Aquesta colla ha recuperat una festa tradicional de la patrona del nostre poble i ho ha fet convidant a tots els gegants i gegantes o gegantones del Masnou, a fer una passejada pels carrers de la Vila.

El nostre Cavaller del Lluç i la nostra gegantona Mariona han participat a la Cercavila juntament amb altres personatges emblemàtics. Han estat portats per 4 alumnes voluntaris del curs de 6è que ho han fet fantàsticament , i tot i que hi ha hagut alguns moments durs… han gaudit de l’experiència.

No estaven pas del tot sols, ja que els Ocatrons de l’escola posaven ritme amb so de timbals als seus passos.

La jornada va començar força d’hora, però ens vam escalfar amb una bona xocolata calenta amb coca !!

A les 11h començava la Cercavila; tots els gegants i gegantes que van assistir a la jornada desfilaven pels carrers, i St Eulàlia i St Pere al final observaven, ballant al so de les gralles, als seus convidats.

Finalment, la vetllada va acabar a la plaça d’Ocata, on els gegants van fer la plantada i el ball conjunt.

Cal dir que la festa va ser molt bonica. Vam poder fer escola i fer poble, i va ser entranyable poder veure els gegants de l’escola sortint pel carrer.

Volem agrair a totes aquelles persones que es van involucrar ,que van participar i que van fer-ho possible.

Esperem que aquest recull de fotografies puguin reflectir aquestes paraules .

Cliqueu a la foto i veureu el recull.

Si encara us heu quedat amb ganes de veure més, visiteu el blog del Ocatrons.