Educació Infantil

El fet que aquesta situació s’hagi anat allargant, ha provocat que les famílies es posin en contacte amb nosaltres per compartir diverses inquietuds i preguntes…des de l’escola hem elaborat un document que  pretén aportar respostes a les famílies per gestionar positivament actituds, emocions i aprenentatges que tots estem vivint aquests dies. Esperem que us siguin d’ajuda. Uns quants consells que pensem que us poden ajudar.

Per altra banda, també us deixem a la vostra disposició algunes propostes per poder anar realitzant durant aquests dies a casa, amb els vostres fills i filles. En el document: ORIENTACIONS (DE L’ESCOLA) PER INFANTIL trobareu activitats de diferents àmbits per portar a terme amb infants de 3 a 6 anys. Escolliu les que més s’adaptin a la vostra família!

Recordeu que també podeu consultar el Padlet d’educació Infantil!