Normes menjador i pícnic

Normes menjador

1. Els nens/es de P3 que es quedin a dinar han de portar pitet i bossa. Totes dues coses han d’anar marcades amb el nom i el cognom.
  2. En cas de faltar per malaltia o alguna altra qüestió, aviseu per telèfon o bé deixeu una nota a la bústia de l’AFA, on consti la data, el nom i cognom i el curs del nen/a.
  3. En cas que, excepcionalment i per raons mèdiques, convingui fer una dieta, comuniqueu-ho per escrit deixant .una .nota a la bústia de l’AFA. A la nota hi escriviu ben clar el nom i cognom de l’alumne/a, el curs i la data, i indiqueu quin tipus de dieta ha de fer.
  4. A secretaria de l’AFA tenim pitets i bosses.
  5. Pícnic. Aquest servei el poden fer servir tots els nens/es de l’escola. Els alumnes que el dia de la sortida siguin fixes a menjador, tindran el Pícnic. En cas de no estar-hi interessats, caldrà avisar amb dos dies d’anterioritat.
  6. Nomes hi haurà pícnic els dies que l’excursió comenci a l’escola a les 9:00 h. les que comencen mes aviat no realitzarem el servei de pícnic.

Tot tipus d’al·lèrgia haurà d’anar acompanyat del certificat mèdic.

PREUS DEL SERVEI DE PÍCNIC
USUARIS FIXOS 6,54€/dia
USUARIS ESPORÀDICS* 7,19€/dia

*IMPORTANT: els usuaris esporàdics han d’avisar com a mínim amb tres dies d’antelació.