Bricofesta d’inici de curs!

TOT UN ÈXIT

Dissabte 14 de setembre vam  gaudir d’un excel·lent dia a l’Escola, èxit de participació, una seixantena de persones entre mestres/mares/pares/avis/amics, nenes/nens, etc… han participat a la 1era jornada de bricolatge de l’escola, amb força tasques per fer, molt ben organitzat, en grups i amb moltes ganes de passar-ho bé ens hem ajuntat per a arranjar, preparar i netejar certes parts del centre que feien falta, bàsicament patis i hort.

Moltes gràcies a tothom per fer possible una diada com aquesta! D’una manera o altra han estat moltes les persones que s’hi han dedicat i han col·laborat.

Us deixem un enllaç a un àlbum de fotografies per tal que tinguem un record del dia!

Cliqueu per veure l’àlbum de fotografies