Gran èxit de la Festa de Nadal. Gràcies!

La el passat dijous 21 de desembre va ser una tarda de festa. Famílies, mestres i altres membres del Nostra Llar vam celebrat plegats la festa de Nadal i ens ho vam passar d’allò més bé.

De nou, els tallers van omplir de diversió els patis de l’escola i les famílies de la colla de grans van poder gaudir d’un concert d’allò més nadalenc de la mà de tots els nens i nenes del cicle superior.

Tampoc hi van faltar la xocolatada i el sorteig de les paneres solidàries que aquest any reunia 17 lots elaborats amb les aportacions de diversos comerços, empreses, entitats i famílies de l’escola.

Gràcies a tots i totes els que vareu col·laborar, vam recollir 723 € que ben aviat farem arribar al projecte “Una onada de petits somriures” de la Corporació sanitària Parc Taulí.

Des de la comissió de festes de l’AMPA volem agraïr a tots els membres de la comunitat educativa del Nostra Llar que hagueu participat d’aquesta celebració i, en especial, volem agraïr la seva dedicació a totes i tots els voluntaris que ens van ajudar a fer-ho possible.

Us deixem les fotos d’alguns dels guanyadors de les paneres.

Felicitats!!

La Comissió de Festes