EduHack – Growing App

Resultat d'imatges de eduhack

mSchools EduHack és un procés de cocreació a gran escala que connecta, inspira i capacita a docents a identificar i

dissenyar experiències innovadores per a l’aula, el centre i la comunitat escolar integrant l’ús de la tecnologia digital.

Basant-se en la metodologia del Design Thinking, EduHack promou l’aprenentatge basat en projectes i en els reptes del món real, ajudant als docents a preparar els seus alumnes per desenvolupar-se en un present i futur que requereix competències digitals i habilitats creatives, de resolució de problemes i de comunicació i esperit crític.

Durant el curs 2017-2018 a les sessions d’EduHack es van crear diferents projectes i l’escola Montserrat s’ha afegit al projecte GrowingApp que el realitzarà conjuntament amb l’Institut Sant Just.

Aquesta proposta connecta l’escola d’Infantil i Primària amb l’Institut. Els alumnes d’ESO aporten els seus coneixements i treball per un servei a les escoles, on els petits rebran amb il·lusió i moltes ganes els seus projectes. Growing App integra el disseny i l’ús d’aplicacions mòbils, que es realitza a l’assignatura d’informàtica, amb les necessitats del dia a dia de les escoles. L’objectiu és que les escoles disponguin d’un catàleg d’aplicacions específiques, alhora que en els instituts es formin els nous programadors del futur.