Normativa Curs 2019-2020

ORGANITZACIÓ ENTRADES I SORTIDES D’ALUMNES INFANTIL: 

Les aules de P3A-P3B, P4A-P4B i P5A-P5B  estaran ubicades al mateix lloc que el curs passat, planta baixa. Recordeu que l’entrada és a les 9h i la sortida a les 16.30h tot i que per facilitar la recollida dels alumnes s’obriran portes a famílies d’Infantil a les 16:20.

Les entrades i recollides d’Infantil es faran pels punts:

P-3A i P-3 B: Entrada i recollida per la porta del “jardinet interior del darrera” directa a l’aula (novetat d’enguany que provarem per facilitar l’acollida més tranquil·la dels infants de 3 anys).

-P-4A: Entrada i recollida per la porta del “jardinet interior del darrera” directa a l’aula

-P-4B: Entrada i recollida filera paret del costat aula ( davant ascensor).

-P-5A i P-5B: Entrada i recollida per porta directa a les respectives aules.

Tot està indicat amb rètols. Recordeu que els pares i mares d’Ed. Infantil podreu acompanyar i recollir els vostres fills i filles per les portes indicades. (autorització recollida alumnes)

En cas que algun alumne arribi tard haurà d’entrar pel vestíbul i esperar que el conserge el pugui acompanyar fins l’aula. És molt important la puntualitat .


ORGANITZACIÓ ENTRADES I SORTIDES D’ALUMNES DE PRIMÀRIA: 
  • 1rA/B de Primària (novetat): Les aules de 1rA i 1rB de Primària seran les dues de nova construcció a la planta baixa.

Entrada  a les 9h: els dies 12, 13 i 16 de setembre es farà en fileres a les finestres de la zona pati menjador  on  els seus tutors  els recolliran. A partir del dimarts dia 17 de setembre  a les 9h entraran sols pel  vestíbul i aniran cap a la seva classe on els estaran esperant els mestres.

Sortida a les 16:30h: serà sempre en fileres al lloc indicat finestres pati menjador on els recolliran les seves famílies.

  • 2nA/B, 3rA/B, 4t , 5èA/B i 6èA/B de Primària:

Entrada a les 9h: el primer dia de classe els alumnes faran  fileres on estigui indicat el seu curs i on els estarà esperant el seu tutor/a (els pares no els han d’acompanyar). A partir del segon dia ja entraran sols a les 9h pel vestíbul i aniran a les seves respectives classes on els estaran esperant els seus mestres.

Sortida a les 16:30h:

 –2nA/B, 3rA/B serà sempre en fileres al lloc indicat finestres pati menjador i els recolliran famílies. (autorització recollida alumnes)

 –4t, 5èA/B i 6èA/B es situaran en fileres a la terrassa davant dels porxos. Només els alumnes autoritzats podran marxar sols (autorització) i els no autoritzats hauran d’esperar visualitzar la seva família al carrer per poder sortir (la família No ha d’entrar a l’escola).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RECOLLIDA ELS DIES DE PLUJA:Resultat d'imatges de umbrella

L’entrada: es farà com cada dia, pel lloc habitual

La sortida: es farà pels llocs indicats a continuació:

-P3A: porta porxos PLUJA

-P3B: porta porxos PLUJA

P4A/B: porta davant ascensor

P5A/B: portes aules

1r A/B: portes aules

2nA/B i 3rA/B: porta principal del vestíbul

4t,5èA/B i 6èA/B :porta sortida menjador-pati sol

Els punts de recollida estan indicats amb rètols,  per una bona organització i fluïdesa en aquests moments que com us podeu imaginar són complicats pel fet que coincideixen moltes persones en un mateix espai, us demanem la màxima col.laboració per facilitar i agilitzar la recollida dels alumnes i sortida del centre.

 

 

 

 

 

 

 

 

SORTIDA I ENTRADA MIGDIA:

Els alumnes que vagin a dinar a casa, sortida 12:30h i entrada 15h:

P3A/B: porta porxos (està indicat)

P4A/B: porta porxos (està indicat)

P5A/B: portes  aules

1r a 6è: porta principal del vestíbul

 

BICIS I PATINETS:

La comissió de l’AMPA que s’encarrega d’obrir i tancar la porta pel carrer Parlament (lloc per on s’entra i es recullen les bicis i els patinets) ha comunicat el següent:

A partir de dilluns 16 de setembre al matí s’obrirà la porta a les 8:50h i es tancarà a les 9h en punt i a la tarda s’obrirà a les 16:35h i es tancarà a les 16:45h

Les famílies que deixin els seus fills a acolliment al matí i portin bici o patinet, podran entrar i  anar-los a aparcar al seu  lloc, tornant a sortir per acolliment.

IMPORTANT: PER UN TEMA DE SEGURETAT, NO ES POT ANAR AMB BICI O PATINET PER DINS DEL RECINTE ESCOLAR

 

NORMATIVA :

  • Mesures higienico-sanitàries:
    • No portar l’alumne a l’escola en el moment que la família detecti que el nen/a té febre, vòmits, diarrea, o pateix alguna malaltia infecciosa (grip, varicel·la, galteres, conjuntivitis, fongs,….). Si es dona el cas, cal comunicar a l’escola (tutora) el motiu d’absència de l’alumne.
    • En cas d’infeccions parasitàries com poden ser els polls, s’haurà de seguir el tractament mèdic o higiènic complert. Si es detecta a l’escola,  es trucarà a la família que haurà de venir a buscar el seu fill, el més aviat possible, per aplicar-li  el tractament corresponent. L’alumne no  podrà tornar a l’escola fins que estigui totalment  des parasitat .És necessària la màxima col·laboració de les famílies per poder acabar amb aquest problema del qual el centre no n’és responsable.

     

  • Administració de medicamentsEn cas que l’alumne/a necessiti prendre alguna medicació durant l’horari escolar, caldrà que  feu arribar a la seva tutora, una recepta o un informe del metge on consti el nom i cognoms del nen/a, el nom del medicament i la pauta que s’ha de seguir (moment del dia i quantitat que ha de prendre). Així mateix, també s’haurà de portar un escrit on l’adult responsable de l’alumne autoritzi al personal del centre educatiu perquè li administrin la medicació receptada.(Autorització)
  • Al.lèrgies de tot tipus(alimentàries, ambientals. . . .)En cas que un alumne/a tingui algun tipus d’al·lèrgia i/o intolerància, cal fer-ho saber el més aviat possible a la seva tutora i a la coordinadora del servei de menjador a través del  full de recollida d’informació per alumnes amb al·lèrgies (document).
  • Educació Física i PiscinaAquells alumnes que per motius de salut no puguin fer Educació Física o Piscina per un període de temps prolongat, hauran de portar el corresponent certificat mèdic Si es tracta d’un dia puntual, caldrà portar un justificant de la família. Per aquestes activitats  tots els alumnes hauran de portar l’equipament esportiu adequat. S’aconsella portar el xandall i la samarreta de l’escola. S’haurà de marcar la roba esportiva amb el nom de l’alumne de manera clara per evitar possibles confusions i poder recuperar la peça en cas de pèrdua. Recordem que com a usuaris de les instal·lacions de la Piscina del Complex Esportiu Municipal, de la Bonaigua, s’hauran de seguir les normes d’accés i ús del centre esportiu.
  • Motxilles  S’aconsella NO utilitzar motxilles amb rodes.
  • Utilització de la bata Tots els alumnes d’Educació Infantil (P3,P4,P5) i Primària (1r, 2n i 3r) hauran de portar una bata marcada amb el nom i cognom i que tingui una cinta llarga per poder penjar-la. La roba extraviada estarà a consergeria durant un trimestre i en cas de no recollir-la se’n farà donació a alguna entitat d’ajuda social
  • Joguines:No es podran portar joguines de casa a l’escola.
  • Aniversaris: a Primària no es celebren a l’escola.
  • Telèfons mòbils, rellotges que fan fotografies, aparells electrònics i altres objectes de valor: A l’escola no es permet l’ús de telèfons mòbils als alumnes. Si algun alumne/a porta el mòbil o algun altre aparell electrònic al centre, serà sota la seva responsabilitat. No el podrà mostrar ni utilitzar, si ho fa, el mòbil o aparell serà retirat i guardat pel docent o monitor durant la resta de l’horari escolar i s’entregarà posteriorment a la família. En cas de pèrdua l’escola no intervindrà ni en serà responsable.
  • Normes de convivència: Per una bona convivència a l’escola, tal i com es contempla en les Normes d’Organització i Funcionament del centre, no es permetran actituds contràries a la integritat i al respecte de totes les persones que formen la comunitat educativa.En el recinte Escolar no està permès fumar,  ni entrar gossos.
    Gràcies per la vostra col·laboració