PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

El procés de preinscripció escolar finalment s’endegarà a partir de la setmana vinent. Des del departament d’educació la previsió  de dates és la següent:

• De l’13 al 22 de maig preinscripcions telemàtiques. Aquest és l’enllaç: Enllaç preinscripció
  • De l’19 al 22 de maig preinscripcions presencials.  Us adjuntem el full inscripció. (Sol·licitud-1)
  • S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per l’enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció . En aquest cas, la sol·licitud de preinscripció es considerarà formalitzada amb l’enviament del correu electrònic, amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta. El centre contestarà aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què en tingui constància.  (mail Escola Sant Isidre: c5003305@xtec.cat)
  • Cliqueu aquí per conèixer la documentació que cal aportar i els criteris de prioritat. (aquesta preinscripció és vàlida pels alumnes de nova incorporació a l’escola i també pels alumnes de sisè).

LLISTATS:

Llistat oferta inicial preinscripció

El codi centre de l’escola és 25003305.

A l’apartat de la sol·licitud on demana el número d’identificació de l’alumne (IDALU), els alumnes de P3 no han de posar res.

Les sol·licituds, de P3 que es facin presencialment  es recolliran a l’escola amb cita prèvia. Poseu-vos en contacte amb l’escola a través d’aquest mail  c5003305@xtec.cat per concretar dia i hora.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *