Festa de l’aigua 2026!
26/06/26Amb aquest videoclip remullat donem la benvinguda a l’estiu i acomiadem el curs. Passeu bones vacances!!
Amb aquest videoclip remullat donem la benvinguda a l’estiu i acomiadem el curs. Passeu bones vacances!!
Amb tots vosaltres, us presentem aquesta peli/comiat de curs; on els nens i nenes de 6è descobreixen un gran poder; i amb la colaboració dels companys/es de classe; ens brindaran un comiat espectacular; a l’alçada de tots! Gaudiu molt de “L’últim desig”!!
Us deixem una producció protagonitzada pels nostres alumnes de 6è, que aviat acaben la seva etapa a l’escola; i volen sortir per la porta gran! Amb la col·laboració de tota la Classe dels Grans (i cameos sorpresa). Estrena proper divendres 19!
Aquest tercer trimestre hem continuat amb els tallers internivell, una proposta que ens encanta i que afavoreix que els infants de diferents edats comparteixin experiències, aprenguin plegats i enforteixin els vincles entre petits i grans.
Les activitats d’aquest trimestre han estat igualment variades i plenes de creativitat. Al taller de cuina, els nens i nenes han preparat: arròs amb llet, amb un toc de canyella i berenars monstruosos. A través d’aquesta activitat han pogut experimentar amb nous ingredients i textures, tot gaudint del procés i del resultat final.
En un altre dels tallers, la màgia ha estat la gran protagonista. Els infants s’han convertit en petits mags i magues: han buscat informació, han visualitzat vídeos, han practicat diferents trucs i, finalment, els han representat davant dels seus companys i companyes. Ha estat una experiència molt enriquidora que ha potenciat la confiança, l’expressió oral i la creativitat.
Finalment, al tercer taller, s’ha dut a terme una proposta artística centrada en les emocions. Els nens i nenes han combinat diferents tècniques com el collage, l’aquarel·la i els retoladors per expressar com se senten, creant obres úniques i plenes de significat.
Si cliqueu a la imatge, podreu veure les fotos de les diferents activitats.

Si voleu veure l’article cliqueu a l’enllaç que us portarà a la web de la ZER
https://agora.xtec.cat/zerlacoma/general/sortida-ei-corral-del-neri/
Aquestes darreres setmanes a l’escola han estat plenes d’activitats, creativitat i moments compartits al voltant de la primavera i la diada de Sant Jordi.
Per començar, vam dur a terme un taller de primavera, en què els nens i nenes van elaborar diferents flors utilitzant dues tècniques. Amb aquestes creacions vam poder decorar les finestres i el plafó de l’escola, omplint els espais de color i alegria.
Durant la setmana de Sant Jordi, hem gaudit de moltes propostes:
El divendres vam tenir una activitat molt especial: ens van visitar per fer una lectura i el taller “Interespecialis”, on vam reflexionar sobre el respecte, la diversitat i la convivència. A més, vam acabar la jornada amb un recital de poemes i endevinalles per part de l’alumnat.
I encara no s’acaba aquí! El proper dia 28 tindrem un contacontes, que de ben segur ens farà gaudir de noves històries i aventures.
Han estat uns dies molt enriquidors, plens d’aprenentatges i experiències compartides!
Clica a la foto per veure més imatges.
Els nens i nenes cicle inicial i tercer son uns artistes… podeu veure-ho al conte de Hansel i Gretel.
Els nens i nenes d’infantil hem fet la nostra versió particular del conte dels 3 porquets.
El dijous 26 de març vam celebrar la tradicional sortida al Punt Eco, una jornada molt esperada per tot l’alumnat de l’escola.
Els nens i nenes de tercer fins a sisè hi van arribar amb bicicleta. Cal felicitar-los, ja que ho van fer molt bé i van demostrar una gran responsabilitat durant tot el trajecte. Mentrestant, els més petits —els infants d’educació infantil i de primer i segon— ja érem al Punt Eco esperant la seva arribada. Per fer el temps més amè, vam organitzar una gimcana amb jocs de Pasqua molt divertits: buscar ous de Pasqua, fer un trencaclosques, portar globus en parelles i dissenyar ous en grup amb materials no estructurats i naturals. Ens ho vam passar d’allò més bé!
Quan tots vam ser-hi, vam esmorzar plegats i vam gaudir d’una estona de joc lliure. Abans de dinar, vam organitzar jocs motrius i cooperatius amb tota l’escola, barrejant alumnes de diferents edats en tres grups. Vam jugar a jocs com l’aranya peluda, el mocador, la cadena de gestos i el nus.
Després de dinar, vam continuar compartint estones de joc, tant a l’aire lliure com amb jocs de taula i els més petits van poder fer una manualitat. Abans que els més grans tornessin cap a l’escola amb bicicleta, vam acabar la jornada amb un joc tots junts.
L’endemà, divendres 27 de març, vam celebrar l’últim dia de trimestre amb una altra activitat molt especial: la mona de Pasqua. Cada nen i nena va preparar la seva mona a l’aula i després la vam anar a menjar al patí tots junts, acompanyats de música i molt bon ambient. Després cada classe també va poder gaudir fent alguna proposta artística relacionada amb la pasqua.
D’aquesta manera tan dolça i divertida, vam acomiadar el segon trimestre!
Podeu veure més imatges clicant la foto
Aquest segon trimestre hem continuat gaudint dels tallers internivell. Tots els nens i nenes de l’escola han tornat a participar en grups barrejats d’edats, afavorint la convivència, la cooperació i l’aprenentatge compartit entre petits i grans.
Les propostes d’aquest trimestre han estat ben diverses i engrescadores. Al taller de cuina, els infants han elaborat un berenar molt saludable a base de poma bullida, galetes esmicolades i diferents toppings, descobrint nous sabors i combinacions.
En el taller artístic, han experimentat amb la tècnica del collage a partir d’imatges en blanc i negre, que han omplert de vida i color amb retoladors, deixant volar la seva imaginació.
Finalment, al tercer taller, cada infant ha dissenyat el seu propi trencaclosques. Els més grans han creat i retallat les seves peces, mentre que els més petits les han pintat i retallat, gaudint del procés fins a aconseguir el seu trencaclosques.
Petits i grans han compartit estones molt enriquidores, plenes de creativitat, descobertes i treball en equip!
Si cliqueu a la imatge, podreu veure les fotos de les diferents activitats.