Activitats extraescolars 2019-20

Des de l’AMPA us volem agrair la vostra confiança en les activitats proposades pel curs 2019-2020. Aquí teniu les activitats que us proposem, que començaran el proper 30 de setembre. Teniu en compte que son propostes que poden ser modificades per organització de monitoratge i per assistència de nens.

• Petits Enginyers: Vols construir el teu propi robot? Veure com funciona una impressora 3D? O saber com crear un videojoc? Una activitat extraescolar innovadora, que posa en contacte els joves amb les noves tecnologies i els impulsa a aprendre mitjançant l’experimentació, el raonament i la diversió.
    L’activitat desenvoluparà diversos camps de l’enginyeria i la ciència, per tal que tothom pugui trobar la temàtica que més el motiva a inventar!
  • English Games: De P3 a P5. L’activitat es centrarà en la necessitat d’esbarjo que tenen els infants en aquesta franja d’edat, amb la única diferència que, a més del català com a llengua vehicular, utilitzarem l’anglès; llengua amb la qual s’aniran familiaritzant i assimilant d’una manera natural i progressiva a través del joc. S’ofereix una activitat dinàmica i divertida, a través de jocs, cançons i petites obres de teatre amb l’objectiu de motivar als infants dels grups d’infantil en l’aprenentatge de la llengua anglesa.
  • Speaking english: De 1r a 6è. S’ofereix una activitat dinàmica amb l’objectiu de motivar als alumnes de primària en l’aprenentatge de la llengua, treballant amb activitats orals, diàlegs i àudios entre d’altres.
  • Taller de Nacar (manualitats): De P3 a 6è. Aquesta activitat va dirigida a fer manualitats amb l’objectiu de desenvolupar habilitats manuals així com la creativitat de cadascú mitjançant materials diversos. Fomentar el respecte i treball en equip, i ajudar a aquelles persones que tenen alguna discapacitat física, psíquica o sensorial, a fomentar la seva autonomia.
  • Multi Esports: De P3 a P5. L’activitat va dirigida a iniciar nens/as en diferents esports d’equip amb la finalitat, a través de la diversió, de fomentar el respecte entre companys a més d’adquirir un major domini tàctic i tècnic en les diferents esports.
  • DansKids: De P3 a 2n. Formació genèrica de ball de tots els estils. Els nens/es aprendran a moure’s amb ritme, coordinació i elasticitat. Treballaran ball modern, hip hop, ritmes llatins (rock&roll, salsa, bachata..), jazz.. Activitat a càrrec de l’Acadèmia Dansclas d’Altafulla.
  • Fútbol Sala: De P5 a 6è. La filosofia de l’activitat és diversió i aprenentatge. Ens divertim, per tant es posa voluntat positiva per aprendre. Segons l’edat aprendrem nocions bàsiques de fútbol sala, tècnica individual, tàctica col·lectiva, posicionament al camp i comportament individual i col·lectiu. Farem entrenaments, jocs i partits. Els partits seran alguns en horari d’entrenament i un trimestral en cap de setmana (aquest no obligatori).
  • Tennis: De P4 a 1r a l’escola. Aquest curs pretén ser una introducció a l’esport del tennis. Pendrem contacte amb els elements, la pilota, la raqueta i l’espai de joc; reconeixerem i crearem noves habilitats, aprendrem a col·laborar, desenvoluparem la velocitat i la flexibilitat, i tot això, divertint-nos molt.

COM A NOVETAT: Els alumnes que, a partir de 2on fins a 6è, vulguin iniciar o continuar l’activitat de tenis, podran fer-ho a les instal·lacions del Tenis Torredembarra amb un preu especial només el primer any i per ser alumnes del Molí de Vent. El preu ofertat és 1 dia a la setmana 20 euros mensuals o 2 dies a la setmana 37,50 euros.

• Balls urbans: De P4 a 6è. En aquesta activitat, indicada per nens i nenes, els alumnes realitzaran diferents moviments de Hip-Hop, amb els quals aprendran coreografies amb varis moviments a ritme de la música urbana.
  • Karate: De 1r a 6è. Entrarem en la pràctica d’aquest art marcial tradicional aprenen autodefensa, i valors com la disciplina i la humilitat. És un immillorable mètode per al desenvolupament físic, encara que principalment es busca el desenvolupament de la personalitat i del caràcter del qui el practica.
  • Teatre: De P4 a 6è. Es treballarà de manera lúdica a partir de jocs i activitats dirigides, perquè els infants aprenguin habilitats i disciplines com actuar davant el públic, recitar correctament, cantar, expressar sentiments i a l’hora poder compartir amb els companys bons moments. També aprendrà a conèixer i respectar el seu propi cos.
  • Màgia: De 3r a 6è. La extraescolar de màgia té un enfocament molt particular, molt diferent de les classes tradicionals de màgia que existeixen, on barregem creativitat i màgia. Per què aprendre Màgia? Augmenta l’autoestima, millora les relacions humanes i ajuda a desenvolupar les habilitats comunicatives (veu, mirada i llenguatge corporal) a més de molts altres beneficis.
  • Bàsquet: De P5 a 6è. L’activitat va dirigida a desenvolupar la personalitat dels infants, fomentar la cooperació, l’amistat i el sentit esportiu. Donar als nens la possibilitat d’expressar-se esportivament a través del joc col·lectiu, en el que el sentit de companyerisme, sacrifici de grup i disciplina interna siguin prioritaris.

ACTIVITATS DE TARDA

ACTIVITATS DE MIGDIA

KARATE: Necessari portar una fotografia tipus carnet i fotocòpia de la targeta sanitària.

Es demana un compromís de 3 mesos en totes les activitats mensuals, excepte en casos de força major justificada.