Intercanvi escolar amb TOWCESTER. Curs 2014-15

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

21 d’octubre de 2014: comencem el dia escrivint les nostres experiències a una classe de l’escola. Després anem al pati mentre esperem l’hora de l’assemblea general de l’escola.

22 d’octubre de 2014: Avui hem anat a veure els antics canals de navegació on transportaven carbó i ara han transformat els vaixells en cases i ho dediquen al turisme

23 d’octubre de 2014: Avui hem anat a l’esglèsia amb tota l’escola anglesa a cantar i després hem pujat a una petita muntanya que és el símbol del poble. També hem passejat pel costat del riu Tova on hi ha molts ànecs. Més tard, a l’escola, hem fet una classe d’anglès amb titelles.

24 d’octubre de 2014: aquest matí ens han fet el comiat i ens han regalat una samarreta de l’escola a cadascú. I abans de marxar, el típic dinar FISH AND CHIPS!!!.