EL 20 DE NOVEMBRE, CONCERT A LA PLAÇA DE LA FONT

Amb motiu de la celebració de Santa Cecília, Patrona de la Música, el dimarts 20 de novembre, l’Escola Municipal de Música organitza un acte amb els alumnes de segon curs de primària dels tres centres educatius de la vila. Santa Cecília és el 22 de novembre però per raons organitzatives l’activitat tindrà lloc el dia 20. A les 17h, a l’Escola Municipal de Música de Torredembarra (al carrer Alt de Sant Pere, 35), hi haurà una activitat pedagògica divertida on s’assajaran les dues cançons que després cantaran a la plaça de la Font. A les 18:30h, es farà una petita actuació musical a la plaça de la Font a càrrec dels alumnes participants. Un cop finalitzada l’actuació podrem gaudir dels pastissos que ens hauran preparat les famílies de l’Escola de Música. Des de l’Escola de Música ens animen a praticipar-hi. És una activitat gratuïta que fan cada any, és voluntària i es desenvolupa fora de l’horari lectiu.

A dalt, podeu veure la crònica de l’any passat apareguda a la televisió TAC 12.