5è: Gimcana a la biblioteca

Els passats 29 i 30 de novembre vam anar a la biblioteca Mestra Maria Antònia de Torredembarra.

Al principi ens van començar a fer una visita guiada per la biblioteca, ens van ensenyar les diferents seccions: la sala infantil, la d’adults, la dels diaris i revistes.

També vam fer una gimcana per la biblioteca. Hi havia  diferents grups, uns de  novel·les policíaques, uns altres de romàntiques, uns altres de ciència ficció…

Vam haver de fer cinc proves, cadascuna diferent, per tota la biblioteca; una era de jugar a un joc que es deia Kahoot! No va costar molt, a alguns més que als altres. Va ser tot molt divertit i interessant, tots ens ho vam passar genial.

Les noies que ens van ajudar eren molt maques i bones persones.També ens van ensenyar com fer servir els ordinadors per buscar llibres a totes les biblioteques de Catalunya, menys a les de Barcelona.

Tothom s’ho va passar molt bé, perquè va ser molt divertit i entretingut. Jo li dono un deu i espero tornar-hi a anar perquè va ser una de les millors excursions, entre bonica i interessant, i que ens ha servit per aprendre coses sobre les biblioteques.

Lluna Tatay Garcia

CONCERT DE SANTA CECÍLIA

El dimecres 22 de novembre, l’Escola Municipal de Música de Torredembarra va organitzar una sèrie d’actes en motiu de Santa Cecília. Una vintena d’alumnes de segon del Molí de Vent hi van participar i van poder gaudir d’un assaig, un concert a la plaça de la Fonti un berenar. Va ser tot un èxit.

En aquest enllaç podeu veure la notícia de TAC 12.

5è: SORTIDA A SANTES CREUS

El dijous 16 de novembre, el alumnes de 5è vam fer una excursió a Santes Creus. A les 8’30 h. ens va recollir l’autobús a l’escola i més o menys vam trigar 50 minuts.

A l’arribar vam esmorzar a la plaça que estava davant del monestir. En acabar vam entrar dins, ens van explicar moltes coses sobre els monjos que fa més de 160 anys vivien allà: on menjaven, on dormien… Després ens van portar a l’església on pregaven. Quan ens van explicar totes les coses sobre el monestir vam anar a dinar. Estàvem al costat d’un riu que es diu Gaià, vam estar molt de temps jugant i parlant.

Ens ho vam passar molt bé!

Sergio Montes (5è B)

CORAL XALOC

Tots els nens i totes les nenes que es vulguin apuntar a la Coral Xaloc cal que s’adrecin al Patronat Antoni Roig, al carrer Alt de Sant Pere, un dissabte pel matí. Trobareu als seus directors de deu a onze. Aquesta setmana han vingut al Molí de Vent a deixar aquest cartell que us adjuntem. Animeu-vos a cantar!