Sessió de música a l’escola bressol

Aprofitant que era Santa Cecília, patrona de la música, hem anat a l’escola bressol i hem compartit una activitat musical amb ells. Amb mocadors, titelles i maraques casolanes hem pogut gaudir de diferents cançons.

Ens ho hem passat molt bé i els nens i les nenes que el curs passat anaven a aquesta escola han pogut retrobar-se amb les seves mestres i companys/es.

1. Escola Bressol Mitja Costa

Els nens i nenes de la classe dels peixos han estat molt agraïts per la vostra visita. Ha estat una molt bona experiència! Esperem poder compartir més moments com el d’avui… ha sigut molt divertit i els infants han gaudit d’allò més!

gràcies

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *