Jornada “Nous espais, nous aprenentatges”.

Divendres15 de març la nostra escola va participar a la Jornada Nous espais, nous aprenentatges,  organitzada pel Col·legi d’Arquitectectes de Catalunya, la Fundació Jaume Bofill i el Departament d’Educació. La inauguració de l’acte va estar a càrrec del conseller d’Educació Josep Bargalló.

L’Anna Escofet, professora de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona i investigadora  del grup de recerca del Projecte Smart Classroom, juntament amb la Raquel Valle, directora de la nostra escola van desenvolupar el taller Aules de futur i noves tecnologies.

A la ponència es van destacar els trets d’identitat de l’escola, la inclusió, la metodologia de l’aprenentatge cooperatiu, la cultura col·laborativa de centre i la participació de les famílies. Van compartir el procés de creació dels nous espais i entorns d’aprenentatge, així com l’ús transparent que fem de les tecnologies per produir continguts i generar coneixement.