Anem al MNACTEC per entendre la vida de l’Oliver Twist.

L’alumnat de 6è curs està coneixent  l’època contemporània de la mà del personatge Oliver Twist.

Imagen relacionada

Han pogut conèixer, entre d’altres moltes coses, la situació dels infants del segle XIX, una situació molt precària, ja que havien de treballar des de ben petits a les fàbriques i amb unes condicions laborals molt injustes.

Per aprofundir més sobre el tema, el divendres 25 de gener, van anar d’excursió al Museu de la Ciència i Tècnica de Catalunya, on es van poder posar a la pell dels nens i nenes de l’època contemporània a través d’una visita teatralitzada on es van adonar de les classes socials que exisitien a la Revolució industrial.

Amb aquest projecte interdisciplinar, els nois i noies prenen més consciència i valoren molt més la sort que tenen avui dia de poder anar a l’escola.

Per veure les fotos fes clic AQUÍ