Seguiment de la preinscripció

Un cop finalitzat el període ordinari  de sol·licituds de preinscripció pel curs 21/22, us adjuntem el calendari a seguir en el procés.

PERIODE DE PREINSCRIPCIO del 15 al 24 de març
APORTAR DOCUMENTACIÓ 25 i 26 de març
PUBLICACIÓ DE LLISTES AMB EL BAREM PROVISIONAL 19 d’abril

BAREM_PROVISIONAL_PREINSCRIPCIÓ 21_22

PRESENTACIÓ DE RECLAMACIONS, si s’escau del 20 al 26 d’abril
PUBLICACIÓ DEL BAREM DEFINITIU 30 d’abril
PUBLICACIÓ LLISTES 7 de juny
MATRÍCULA del 14 al 18 de juny

Del 6 al 26 d’abril s’obre un període de presentació de sol·licituds fora de termini. És a dir, que hi ha un altre període per presentar sol·licituds de preinscripció, no ordinari, per aquelles famílies que desitgin preinscriure els seus fills o filles a la nostra escola.

 

Gestió de l’oferta. Quina oferta tenim de places?

INFORME_OFERTA PLACES

 

Horari d’atenció administrativa telefònica. 

DILLUNS de 8 a 13.00 i de 15 a 16.30
DIMARTS de 8 a 13.00 i de 15 a 16.30
DIJOUS de 8 a 12.30 i de 15 a 16.30

Recordeu que també ens podeu enviar un correu electrònic a: a8015582@xtec.cat

 

Informació de la preinscripció:

L’enllaç a la sol·licitud de preinscripció és: Sol·licitud

La carta informativa que vam fet arribar a les famílies és aquesta: carta preinscripció 21_22

 

Ajuda a la preinscripció:

  • Ajuda per fer la preinscripció
Guia de preinscripció en línia Vídeo de com fer-la Com digitalitzar documents Adjuntar documents

El Departament d’Educació també ha creat aquest  espai nou d’informació per a les famílies, de la preinscripció de tota l’oferta educativa de Catalunya: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/ 

 

  • Ajuda per crear un certificat digital
Vull un certificat idCat Vull crear un idCAT Mòbil

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>