Aprèn la dansa que ballarem TOTA L’ESCOLA el 31 d’octubre!!!

Ja falta menys pel 31 d’octubre!

Com és ja tradició a la nostra escola, el dijous 31 d’octubre celebrarem la castanyada al pati.

Aquest curs ballarem un repertori ben variat de danses inspirades en espectacles musicals.

A més a més, com ja recordareu, l’any passat no vam poder aconseguir el repte de ballar la nostra dansa conjunta degut a la pluja, així que aquest any repetim!! Penseu que aconseguirem el rècord de gent ballant aquesta rumba??

Fes espai al menjador i posa’t aquest vídeo per a aprendre i assajar els passos. 1,2,3…. BALLEM!