MATRICULACIÓ: Consulta d’assignacions i horaris per fer la matrícula

Llistes del resultat de la preinscripció:

Assignacions: Nens i nenes que han estat assignades a la nostra escola.

Alumnat preinscrit a l’escola i assignat a un altre centre: Nens i nenes que han fet la preinscripció a la nostra escola però que han estat assignades a una altra escola.

Llista d’espera: Nens i nenes que estan en llista d’espera a la nostra escola.

Informació sobre les reclamacions de preinscripció.

Publicació de l’oferta final de places

HORARI PER FER LA MATRÍCULA. DEL 13 AL 17 DE JULIOL:

• Dilluns 13 de 9h a 14h.
  • Dimarts 14 de 9h a 14h.
  • Dimecres 15 de 9h a 13h i de 15h a 17h.
  • Dijous 16 de 9h a 14h.
  • Divendres 17 de 9h a 14h.

QUINA DOCUMENTACIÓ HE DE PORTAR?

Sol·licitud de beques de menjador

Important! Informació sobre les beques:

El termini per a demanar un ajut menjador és del 23 de juny al 9 de juliol.
Si no es demana ara es pot demanar del 7 al 20 de setembre.

Es farà de forma telemàtica, a través d’un enllaç que es publicarà demà al web del Consorci d’Educació de Barcelona: https://www.edubcn.cat/ext/html/Ajuts/ajutsmenjador.html

Important, abans d’entrar a la sol·licitud heu de demanar un codi, tal com s’indica a la imatge. A la mateixa sol·licitud demaneu la beca pel germà o germana (si un dels dos va a l’institut han de ser diferents sol·licituds, no en la mateixa).

• Un cop tingueu la sol·licitud impresa i signada, l’haureu de portar al centre, juntament amb la documentació ( en aquells casos que sigui necessària). Quins dies podeu portar la sol·licitud signada i la documentació que faci falta a l’escola? Cada dia de 9h a 14h excepte el dia 3 i 8 de juliol.

Cal adjuntar documentació en aquests casos:
    o resolució d’acolliment,
    o valoració social dels serveis socials de fora de Barcelona,
    o bases de cotització de l’any 2019 de les treballadores de la llar
    o documentació justificativa d’altres ingressos que no estiguin recollits a la sol·licitud i que no es puguin comprovar d’ofici.

Si no podeu imprimir la sol·licitud o teniu dificultats per tramitar la beca podeu anar a:
Oficina d’atenció del Consorci d’Educació de Barcelona, Plaça Urquinaona,6 atenció amb cita prèvia : 935511000

Com demanar ajudar per poder tramitar la beca? Telèfons d’assistència per a l’emplenament de la sol·licitud  667366863 i 638684531

Atenció, important: aquest any no hi ha Fons d’Emergència Social, ni renovació, per tant tothom qui vulgui participar d’aquesta convocatòria haurà de tramitar la sol•licitud d’ajuts de menjador.

Com passa el temps!

Una de les propostes de la nostra escola virtual ha estat reflexionar sobre el temps. I aquí tenim un dels resultats!

Els nens i nenes han estat remirant i buscant fotografies de quan eren petits i petites i tot imitant la foto d’aquell moment, l’han actualitzat i l’han posada al dia.

Aquest vídeo és la prova irrefutable de “com passa el temps!”

Enhorabona nens, nenes i famílies! La vostra participació és espectacular.