LA PREHISTÒRIA A 5è

A 5è hem estat treballant en el projecte de la Prehistòria i ens hem anat especialitzant en diferents aspectes.

Per explicar-ho hem fet diferents productes, des de presentacions a models passant per la creació de programes de Ràdio.

Aquí podeu escoltar un tastet  del que hem fet a CintoRàdio.

Cliqueu a sobre de la imatge per veure els productes creats que estan al nostre passadís.

Consum responsable

Els nens i les nenes de l’escola durant aquest trimestre han iniciat un projecte eductiu que ha estat concebut per ressaltar la importància de canviar les actituds personals amb l’objectiu d’aconseguir que tots plegats, assumim un paper actiu en el consum responsable que millori el medi ambient.
Mitjançant el suport de la cooperativa Cooperasec del Poble Sec els alumnes de primària han realitzat diferents tallers a les aules per pensar nous hàbits de consum de l’aigua, dels aliments, de l’energia i dels recursos materials dins de l’entorn de la nostra escola.… Llegeix més»