CM – CS – EPSAP: LLIGA DE MATACONILLS COL·LABORATIU

Des de l’àrea d’EF i amb la intenció de promoure una vida activa i dinamitzar les estones de pati, s’organitza una lligueta de mataconills entre l’alumnat. Existeixen dues lligues paral·leles, una per Cicle Mitjà, i una altra per Cicle Superior, on l’alumnat si apunta voluntariament i es barregen els equips amb les diverses classes del cicle.

Cada dia hi ha partit a l’espai de La Vinya i es fan unes modificacions a la normativa de manera que esdivingui un joc més col·laboratiu entre l’equip.

A més, hi ha els rols de capitans/es i de material, de manera que la lliga la fan funcionar els mateixos participants. D’altra banda, la puntuació no és només per si han guanyat més o menys partides, sinó que també puntua l’assistència de tot l’equip, el felicitar-se al final, el no generar conflictes,… Els capitans són qui en fan la valoració al final de cada partit.

És una lliga que té una gran resposta per part de l’alumnat.