ACOLLIDA

Amb la ferma voluntat d’ajudar a la concil·liació de la vida laboral i la vida escolar de les famílies del centre, l’AMPA ofeix  el servei d’acollida matinal per alumnes de tots els cursos, des de P3 fins a 6è.

L’hora d’entrada va des de les 7:45 hores a les 8:45 hores. L’alumne haurà de venir acompanyat d’un adult que el durà fins a la porta del menjador. Les portes del recinte escolar romandran tancades, així que caldrà tocar el timbre de la porta petita per tal que la Quima (la monitora habitual) us obri.

Donada la nostra filosofía universalista, totes les famílies podran acollir-se al major nombre de serveis possibles. No obstant, aquelles que estiguin donades d’alta como a sòcies de l’Associació, poden tenir avantatges. En aquest cas, amb uns preus més econòmics.
Per acollir-se a aquest servei haureu de contactar amb la Quima durant l’horari d’acollida i comprar el tiquet (servei puntual) o omplir la fitxa (servei fix amb gir de rebut).
 Preus:

SOCI

39 eur/mes

4 eur/hora

NO SOCI

70 eur/mes

5 eur/hora

Un alumne es considera fixe quan s’acull al servei dotze dies o més durant un mes.

Els preus són del tipus “tarifa plana”, és a dir, el pagament permet gaudir del servei durant tota la franja horària, però no hi haurà reduccions de preu si l’alumne entra més tard de les 7:45 hores.

Servei d’acollida per reunions

En la mateixa línia, l’AMPA continua oferint un servei d’acollida per aquells alumnes els pares dels quals hagin d’assistir a reunions o assemblees convocades per l’AMPA.

Aquest servei és gratuït.

Servei d’acollida de tarda

Hem preparat un servei d’acollida de tarda que segueix uns paràmetres molt similars a la del matí.

Preus:

SOCI

35 eur/mes

3,5 eur/hora

NO SOCI

70 eur/mes

5 eur/hora

– Horari del servei d’acollida de tarda és de dilluns a divendres, de 16:30 a 18:00 hores.

– Es prega PUNTUALITAT ABSOLUTA en l’horari de recollida a les 6. Podreu recollir els vostres fills abans d’aquesta hora.

– Fins a 2n, cal que el pare o la mare vinguin a recollir al nen (si és algú diferent cal que ho hagueu dit prèviament a la monitora).

La primera ½ hora els nens estaran berenant amb un monitor. La resta del temps el passaran a la biblioteca, per la qual cosa els alumnes hauran de respectar les normes d’ús d’aquest espai.

– Per obtenir informació detallada de les peticions i donar les vostres dades cal que us adreceu al despatx de l’AMPA.