Biblioteca Josep Vallverdú

La nostra biblioteca “Josep Vallverdú” porta funcionant des de l’any 2000. És un espai de recursos on tant els alumnes com els professors, i tota la comunitat educativa en general poden trobar informació en diversos suports. És un recurs fonamental per a l’adquisició de les competències bàsiques i el desplegament dels continguts curriculars, i com un element clau en l’assoliment de l’hàbit lector, la competència informacional i l’adquisició d’aprenentatges autònoms.

Funcions:

• Organitzar i gestionar la informació i el fons documental
  • Impulsar la lectura
  • Facilitar l’adquisició de les competències en l’ús de la informació
  • Proveir de serveis i recursos per a l’aprenentatge
  • Col·laborar amb l’entorn

L’abril del 2023 hem rebut aquest segell de bones pràctiques que ens atorga el Departament d’educació per l’experiència: Regalem lectures de poemes de Josep Vallverdú

Aquest segell indica que l’experiència compleix amb els objectius següents:

• Detectar bons models de funcionament de biblioteques de centres educatius de totes les etapes.
  • Afavorir l’intercanvi entre centres i la consolidació d’una xarxa de biblioteques escolars.
  • Establir lligams entre el programa “puntedu” i les biblioteques dels centres educatius.
  • Fer visible el paper de la biblioteca com a centre de recursos per a l’aprenentatge i l’ensenyament, com a eix del pla de lectura de centre i com a motor d’innovació en el centre educatiu.

Per més informació entreu als blocs de la biblioteca:

Voleu trobar un llibre, conte…? Entreu a l’aplicació e-pergam i podreu veure el nostre catàleg.