mSchools

mSchools és un programa de mEducació amb múltiples facetes, impulsat per Mobile World Capital Barcelona i amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Objectius del programa

1. Fomentar l’aprenentatge amb la tecnologia mòbil

MHM és una iniciativa col·laborativa de georeferenciació del patrimoni cultural al voltant dels centres educatius i que promou l’ús de la tecnologia mòbil aplicada a l’àmbit de les humanitats. Cada curs els alumnes de tercer a l’àrea de medi social i natural estudien el patrimoni local i s’encarreguen d’apadrinar un element.

Per desenvolupar el treball realitzen una cerca d’informació a través de diverses fonts per confeccionar un dossier, una visita guiada a l’indret escollit per l’estudi i els seus voltants . Molts anys tenim l’ajut de l’historiador Sr. Carreras i algun cop un taller que ens ha ofert l’Ajuntament o el CdA del Cister. Posteriorment a través de les TAC posem la informació a l’aplicació del MHM per donar-la a conèixer a través de la xarxa a la comunitat educativa i a qui pugui interessar.

Amb tot el que han après els nostres alumnes podem dir que coneixen una mica millor el poble i també se l’estimen una mica més.

Reconeixement a innovacions didàctiques de docents i escoles, aplicant tecnologies mòbils a les aules.

2. Millorar les competències digitals i l’esperit emprenedor