Sortida amb el PNIN

Els alumnes d’educació infantil durant el curs 2016-2017 van rebre un premi per les manualitats desenvolupades en el concurs Primavera sostenible que promovia el Consell Comarcal. El premi consistia en la realització d’una sortida al Garber.

Aquest dijous 5 d’octubre s’ha realitzat aquesta sortida, on alumnes de P-4, P-5 i 1r i el seu professorat han gaudit de l’activitat a la natura en companyia dels monitors del Paratge Natural de Poblet. S’han recollit mostres de plantes i fruits que es poden trobar a la tardor i s’ha realitzat una acurada observació de l’entorn.