L’ESCOLA MARTÍ POCH CELEBRA LA CASTANYADA

El dia 31 d’octubre tots els alumnes de l’escola Martí Poch van celebrar la castanyada.

Pel matí vam celebrar “Tardor, temps de sardana” per mantenir vives les tradicions. Aquest any ho hem lligat amb el ball de bastons. Tots els alumnes i les famílies van poder gaudir d’una exhibició d’un ball de bastons que van realitzar els alumnes de cicle superior, gràcies a la col·laboració de la colla de bastoners de L’Espluga de Francolí.

Tot seguit vam ballar sardanes, cadascú va fer rotllana amb la seva classe, i després una sardana de germanor en la qual es van afegir les famílies.

Per la tarda, una castanyera de veritat va venir a l’escola i va torrar castanyes pels nens i nenes d’educació infantil. Els alumnes de 6è es van disfressar de castanyers i van anar a cada classe a representar una actuació, finalment van repartir castanyes i beguda entre d’altres activitats.

Tots els alumnes de l’escola es van endur un record d’aquesta castanyada.

La castanyera i els alumnes de 6è de l’escola Martí Poch