Rebem la visita del president i secretària de la Comissió d’Educació de la Federació Internacional d’Escacs

En Jerry Nash i Rita Atkins, són el president i secretària de la Comissió d’Educació de la Federació Internacional d’Escacs,respectivament.
El Jerry és d’Estats Units, i la Rita d’Hongria i són referents a nivell mundial en l’àmbit dels escacs educatius.
El mes de març ens van visitar… Llegeix més»

2a Jornada d’escacs a l’escola

Una cinquantena de jugadors/es de les escoles de la Conca de Barberà s’han trobat aquesta tarda a la biblioteca de l’escola per a realitzar tres partides d’escacs. ✔️
Una tarda amb molt bon ambient i que ha finalitzat amb un berenar gràcies al Consell Esportiu. 🙌🏼

Jornada de portes obertes. Vine a veure’ns!

Us convidem a la jornada de portes obertes de l’Escola Martí Poch que tindrà lloc el dimarts 27 de febrer de 15h a 16:30h
Obrirem l’escola per donar-vos la benvinguda, explicar-vos el projecte educatiu de la nostra escola i mostrar-vos qui som. Compartirem amb vosaltres la… Llegeix més»

Som una escola de referència. Som protagonistes del documental “Els escacs a l’escola” de la plataforma Docents.cat

La plataforma Docents.cat, és la comunitat on els docents compartim, aprenem i creixem junts.  L’escola duu a terme el projecte Els escacs a l’escola a l’etapa de l’educació primària i per aquest motiu el curs passat van venir a gravar un documental.
Tot un luxe… Llegeix més»