AFA

Les associacions de famílies són associacions sense afany de lucre reconegudes legalment i que agrupen, voluntàriament, pares i mares del centre educatiu, que tenen unes normes de funcionament i estatuts propis regulats per la llei.

La seva finalitat principal és facilitar la participació de les mares i pares en les activitats del centre, contribuir a la millora de la qualitat del sistema i al govern dels centres i facilitar la prestació de serveis fora de l’horari lectiu.

L’AFA té com a funció bàsica treballar, conjuntament amb el centre educatiu, en l’educació dels vostres fills, tot fomentant la comunicació i la participació dels pares i mares. Així mateix, en general, l’AMPA és coresponsable de les activitats educatives del centre, planifica i gestiona les activitats extraescolars, l’acollida matinal d’infants, el menjador, la formació de pares i mares, etc.

Les associacions famílies designen un representant de l’AFA al consell escolar del centre educatiu.

Per conèixer les seves activitats podeu fer-ho mitjançant Facebook o bé per correu electrònic—> ampamartipoch@gmail.com